Аналіз анкет самооцінки

Для забезпечення відкритої, прозорої і зрозумілої системи оцінювання навчальних досягнень, у СЗШ№ 63 м. Львова було проведено анкетування учителів, учнів та їх батьків, за методикою опитувальника загальної самооцінки Г. М. Казанцевої. Самооцінка у системі оцінювання навчальних досягнень є важливим показником взаємовідносин людини з оточенням, її ступеню критичності і вимогливості до себе, ставлення до успіхів і невдач.

Звіт по проведеному анкетуванню

У результаті опитування учнів 5-9 класів, їх батьків та учителів середньої школи отримано такі результати:

  1. Учителі: опитано всього – 25 педагогів;
  • Низький рівень самооцінки – не виявлено;
  • Середній рівень – 15;
  • Високий рівень – 10.
  1. Батьки: опитано всього – 76 батьків;
  • Низький рівень – не виявлено;
  • Середній рівень – 53;
  • Високий рівень – 23.
  1. Учні: опитано всього – 158 учнів;
  • Низький рівень – 21;
  • Середній рівень – 103;
  • Високий рівень – 34.

Аналіз анкетування

Оскільки у результаті опитування визначено наявність середнього (адекватного) рівня самооцінки для усіх учасників освітнього процесу, можна зробити висновок, що подальша взаємодія з ними буде ефективною, сприятиме досягненню поставлених цілей та базуватиметься на підтримці та взаємоповазі. Рівень домагань осіб з адекватною самооцінкою завжди співвідноситься з їхніми можливостями, вони готові до активної співпраці з іншими. Для осіб з середнім рівнем самооцінки характерні відчуття власної успішності, хороші показники адаптації та почуття власної гідності. У сукупності ці показники дають можливість передбачити формування конгруентної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу.

Category: Сторінка психолога | Added by: F0b0s (03.12.2021)
Views: 148 | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Sign Up | Log In ]