Техніки формувального оцінювання

Техніка

Використання техніки

«Смайлик»

Робота над темою уроку

Учні отримують 3 смайлики, якщо вони все з поданого матеріалу зрозуміли , то показують смайлик, який усміхається. Якщо учням не все зрозуміло, є якесь запитання , то вони показують смайлик , який нейтральний. Якщо учні не зрозуміли більшу частину матеріалу, вони показують засмучений смайлик.

«Чарівна скринька»

Актуалізація опорних знань

На перерві учні мають можливість кинути в скриньку запитання по темі попереднього уроку, які є незрозумілими для них. Учитель зачитує по черзі запитання і всі разом дають на них відповіді.

«Однохвилинне есе»

Рефлексія

Учні дають відповіді на запитання отримані на окремих аркушах.

Наприклад:

1)Які питання залишились для тебе незрозумілими?

2)Який висновок ти можеш зробити з сьогоднішнього уроку?

«Підказки»

Аналітична робота

Час від часу давати учням мовні зразки для допомоги побудови речень.

Наприклад: на дошці прикріплені аркуші-заготовки, а учні повинні будувати свої відповіді за схемою.

Наприклад: Цей твір належить до …… літератури, тому що …….

«Звіт по темі»

Урок перевірки і контролю знань.

Актуалізація опорних знань.

В кінці теми під час узагальнення кожен учень має дати відповіді на запитання.

Наприклад: « Які запитання по цій темі я поставив би учням, якби був учителем?»

«Чи все ля мене зрозуміло?»

«Які моральні уроки я отримав?»

Category: Система оцінювання здобувачів освіти | Added by: F0b0s (18.10.2021)
Views: 174 | Rating: 0.0/0
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Sign Up | Log In ]