Техніки формувального оцінювання
Техніка
|
Використання техніки
|
«Смайлик»
|
Робота над темою уроку
Учні отримують 3 смайлики, якщо вони все з поданого матеріалу зрозуміли , то показують смайлик, який усміхається. Якщо учням не все зрозуміло, є якесь запитання , то вони показують смайлик , який нейтральний. Якщо учні не зрозуміли більшу частину матеріалу, вони показують засмучений смайлик.
|
«Чарівна скринька»
|
Актуалізація опорних знань
На перерві учні мають можливість кинути в скриньку запитання по темі попереднього уроку, які є незрозумілими для них. Учитель зачитує по черзі запитання і всі разом дають на них відповіді.
|
«Однохвилинне есе»
|
Рефлексія
Учні дають відповіді на запитання отримані на окремих аркушах.
Наприклад:
1)Які питання залишились для тебе незрозумілими?
2)Який висновок ти можеш зробити з сьогоднішнього уроку?
|
«Підказки»
|
Аналітична робота
Час від часу давати учням мовні зразки для допомоги побудови речень.
Наприклад: на дошці прикріплені аркуші-заготовки, а учні повинні будувати свої відповіді за схемою.
Наприклад: Цей твір належить до …… літератури, тому що …….
|
«Звіт по темі»
|
Урок перевірки і контролю знань.
Актуалізація опорних знань.
В кінці теми під час узагальнення кожен учень має дати відповіді на запитання.
Наприклад: « Які запитання по цій темі я поставив би учням, якби був учителем?»
«Чи все ля мене зрозуміло?»
«Які моральні уроки я отримав?»
|
|
Category: Система оцінювання здобувачів освіти | Added by: F0b0s (18.10.2021) |
Views: 174
| Rating: 0.0/0 |