12:06
Проекти в ІІ семестрі

Дирекція школи в 2014-2015 н.р. продовжує працювати над реалізацією навчальних проектів. Під керівництвом вчителів-консультантів пропонуємо і заохочуємо учнів до таких нищеназваних проектів:

п/п

Назва проекту, етапи

Термін

Керівник проекту

Учасники

1.

АНГЛОМОВНИЙ  РЕСУРС:

1.1. Збір та обробка інформації;

1.2. Розробка статей для ресурсів із залучення учнівських робіт;

1.3. Створення англомовного ресурсу на сайті школи;

1.4. Завантаження статей, завдань на сайт школи;

1.5. Адміністрування ресурсу на сайт школи

 

лютий

березень

 

квітень-березень

квітень

 

з квітня щомісячно

 

 

 

 

Надточій. О.В

 

 

 

 

5-11 класи

2.

АНГЛОМОВНА ШКОЛА:

2.1. Анкетування учнівського  колективу 4, 5, 6-х класів з метою виявлення бажання учнів вчитися в англомовній школі у червні 2015 року. Підготовка до складання плану реалізації проекту.

2.2. Розмістити інформацію на сайті школи.

2.3. Засідання шкільного методоб'єднання  з метою виявлення бажаючих вчитися в АМШ. Складання груп і плану роботи школи.

2.4. На батьківських зборах висвітлити питання даного проекту.

2.5. Створення умов для проведення даної школи.

2.6. Провести роботу АМШ на базі пришкільного табору  згідно плану роботи.

2.7. Визначити результати роботи АМШ шляхом складання іспитів.

2.8. Узагальнити досвід роботи Англомовної школи. Випустити шкільну газету. Розмістити матеріали на сайті школи.

березень

 

 

березень

квітень

 

 

травень

 

червень

червень

 

червень

 

вересень

 

 

 

 

 

 

Гриб К.Є.,

Стецька Н.Б.

 

 

 

 

 

 

4, 5, 6  класи

3.

«Я-УКРАЇНА»:

3.1. Дослідження та аналіз інформації.

3.2. Підготовка до представлення проекту.

3.3. Презентація проекту

 

січень–лютий

квітень

початок травня

 

Парфенюк М. В.

 

5-9 класи

4.

ЖИВА ІСТОРІЯ

4.1. Вирішення проблеми.

4.1.1. Степанюк В.К. – вчитель історії та права

«Видатні історики та правознавці м. Львова».

4.1.2. Тарнавська Л. М.- вчитель історії «Герої нашої школи»

4.1.3. Дмитрів І.Р. – вчитель історії «Діяльність випускників  нашої школи в громадському житті міста Львова».

4.1.4. Шуберт О.С.- вчитель  економіки «Відомі підприємці та економісти Львівщини».

4.1.5. Імамвердієва Е. А.- психолог «Життєвий шлях, наукові дослідження, праці та політична діяльність Березюка О.Р.».

4.2. Підготовка до представлення проекту.

4.2.1. Оформити папку документів із зібраними матеріалами.

4.2.2. Створити демонстраційний стенд.

4.2.3. Залучити до роботи учнів старших класів та учасників гуртка «Краєзнавець».

4.2.4. Обрати групу редакторів та художників

4.2.5. Зробити презентацію проекту.

4.3. Представлення матеріалів дослідження.

4.3.1. проведення круглих столів, демонстрація презентацій, випуск «Шкільного віснику», презентація спогадів випускників школи.

4.4. Очікувані результати.

4.4.1. Вміння працювати з відео та аудіо приладами, оформляти виставки, створювати презентації, аналізувати, порівнювати, досліджувати отримані факти, працювати самостійно та в групах.

січень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

березень

 

 

 

 

 

 

квітень

 

 

 

 

травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тарнавська  Л. М.

 

 

 

 

 

 

 

 

6-11 класи

5.

ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ.

5.1. Діагностико-концептуальний.

5.1.1. Створення і визначення  функцій пошукових груп.

5.1.2. Розподіл доручень.

51.3. Пошук джерел інформації.

5.2. Практичний.

5.2.1. Шуберт О.С.- вчитель природознавства 5 В    

 «Вода на Землі. Таємниці води»

5.2.2. Гудима Г.З.- вчитель біології – екологічний брейн-ринг «У світі рослин. Охорона рослин»

5.2.3. Шуберт О.С.- вчитель географії 7-В  екскурсія у парк «Знесіння».

5.2.4. Гудима Г.З.- вчитель біології  8А, 8Б побутові відходи.

5.2.5. Крисюк Н.В. –  вчитель фізики  9А, 9Б «Екологія і енергоспоживання».

5.2.6. Базюк Н.О.-  вчитель географії  10 А, 10 Б «Екологічні проблеми сучасності».

5.2.7. Мудрікув М.Є. – вчитель хімії 11 «Альтернативні джерела енергії».

5.3. В рамках проектів також заплановано проведення загальношкільних заходів

5.3.1.  Конкурс на озеленення класу «Квітучий куток».

5.3.2. Екологічна толока.

5.3.3. День довкілля.

5.3.4. Конкурс «Колосок».

5.4. Очікувані результати.

5.4.1. Формування знань про екологічну ситуацію на Землі.

5.4.2. вдосконалення життєвих компетентностей учнів: інформаційної, соціально-трудової.

5.4.3. Формування навичок дослідницької роботи

5.4.4. Створення ілюстративних, інформаційних матеріалів.

5.4.5. Розробка шляхів вирішення екологічних проблем.

січень–березень

 

 

 

 

квітень–травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зонтікова В.З.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-11 класи

6.

ЛЮДИНА, ЩО  ТВОРИТЬ ІСТОРІЮ

(ЖИТТЄВИЙ І ТВОРЧИЙ ШЛЯХ І. КАЛИНЦЯ)

6.1. Ознайомлення з творчістю І.Калинця.

6.1.1. «Казки для моєї доньки Дзвінки», 5 кл.

6.1.2. Ігор Калинець – один з талановитіших українських поетів. Цікавий епізод з життя, 6 кл.

6.1.3. Патріотичні мотиви у поезії Ігоря
Калинця, 7 кл.

6.1.4. «Світ української поезії» - творчість І. Калинця, 8 кл.

6.1.5. З літератури ХХ ст.- поет І. Калинець, 9 кл.

6.1.6. Література рідного краю – творчість  І.Калинця, 10 кл.

6.1.7. Поети шістдесятники - І. Калинець, 11 кл.

6.2. Збір інформації і презентація.

6.2.1. Вирізки з газет, статті, фотографії, зустрічі, інтерв’ю.

6.2.2. Напрямки:

- життєвий шлях;

- політична діяльність;

- творчий шлях;

- середовище друзів;

- громадська діяльність;

- сім'я.

6.3. Показ результатів пошуку.

6.3.1. Ілюстрації до творів, 5-6 кл.

6.3.2 Випуск газет, презентацій, реферати, доповіді, виступ перед учнями.

6.4. Зустріч з Ігорем Калинцем.

6.5. Опис проекту.

 

 

 

січень–лютий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

лютий–березень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

квітень

 

 

 

 

травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тарапацька С. Я.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-11 кл

7. 

СПОРТИВНІ ДОСЯГНЕННЯ УЧНІВ НАШОЇ ШКОЛИ.

7.1. Дослідження та аналіз інформації.

7.1.1. Екскурсія у ЛУФК.

7.2. Підготовка до представлення проекту.

7.2.1. Виготовлення стенду «Спортсмени школи».

7.3. Презентація проекту.

7.3.1. Виставка фотоматеріалів та плакатів.

 

 

січень–березень

 

квітень

 

травень

 

 

 

Ткач О.В.

 

 

 

7-11 класи

8.

МАТЕМАТИКА НАВКОЛО НАС.

8.1. Явдик  Х. Р.- вчитель математики 5А, 5Б, 5В  кл «Таємниці чисел».

8.2. Городиська О.І., Фокіна О.С.– вчитель математики 11 кл  «Числа Фібоначчі».

8.3. Середа Н.С.­­– вчитель інформатики,

Фокіна О.С. – вчитель математики 6А, 6Б кл «Координатна площина».

8.4. Фокіна О.С. – 9А, 9 Б кл «Симетрія».

8.4.1. У рослинному світі.

8.4.2. У тваринному світі.

8.4.3. В архітектурі.

8.5. Навроцька Р.К.– 10 Б кл «Математика в суспільному житті».

 

 

 

січень–квітень

 

лютий–березень

 

березень–травень

 

 

лютий–квітень

 

 

січень–березень

 

 

 

 

 

 

 

Фокіна О.С.

 

 

 

 

 

5-11 класи

9.

 

 

 

 

 

МИНУЛЕ ВАРТО ПАМ'ЯТИАТИ ЗАРАДИ МАЙБУТНЬОГО.

9.1. Виставка дитячих робіт з природнього матеріалу «Як цвіт  і плід, так захід й схід. Не вмре, не встане

на коліна моя квітуча Україна».

9.2. Історична, музична та літературна композиціям «Під покровом Богородиці».

9.3. Участь в акції «Подаруй малюнок воїну АТО»

9.4. Проведення свята «Під покровом Богородиці» у Медичному Клінічному центрі західного регіону для поранених бійців АТО.

9.5. Участь в акції «Солодкий  ярмарок».

9.6. Залучення учнів та їхніх родин до акції «Милосердя». 

 

 

І–ІІ семестр

 

 

Іванець  О. Є.

 

 

1– 4  класи

Бажаємо плідної співпраці між учителями, учнями та батьківською громадою! 

Views: 982 | Added by: F0b0s | Rating: 5.0/1
Total comments: 0
Only registered users can add comments.
[ Sign Up | Log In ]