ЕКОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ.
5.1. Діагностико-концептуальний.
5.1.1. Створення і визначення функцій пошукових груп.
5.1.2. Розподіл доручень.
51.3. Пошук джерел інформації.
5.2. Практичний.
5.2.1. Шуберт О.С.- вчитель природознавства 5 В
«Вода на Землі. Таємниці води»
5.2.2. Гудима Г.З.- вчитель біології – екологічний брейн-ринг «У світі рослин. Охорона рослин»
5.2.3. Шуберт О.С.- вчитель географії 7-В екскурсія у парк «Знесіння».
5.2.4. Гудима Г.З.- вчитель біології 8А, 8Б побутові відходи.
5.2.5. Крисюк Н.В. – вчитель фізики 9А, 9Б «Екологія і енергоспоживання».
5.2.6. Базюк Н.О.- вчитель географії 10 А, 10 Б «Екологічні проблеми сучасності».
5.2.7. Мудрікув М.Є. – вчитель хімії 11 «Альтернативні джерела енергії».
5.3. В рамках проектів також заплановано проведення загальношкільних заходів
5.3.1. Конкурс на озеленення класу «Квітучий куток».
5.3.2. Екологічна толока.
5.3.3. День довкілля.
5.3.4. Конкурс «Колосок».
5.4. Очікувані результати.
5.4.1. Формування знань про екологічну ситуацію на Землі.
5.4.2. вдосконалення життєвих компетентностей учнів: інформаційної, соціально-трудової.
5.4.3. Формування навичок дослідницької роботи
5.4.4. Створення ілюстративних, інформаційних матеріалів.
5.4.5. Розробка шляхів вирішення екологічних проблем.
|